Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2011 17:32 - ***
Автор: ledzeppelin Категория: Други   
Прочетен: 1175 Коментари: 1 Гласове:
6



Вървях към тебе...

през улички тихи
и шумни, прашни булеварди
под листа и сенки
през нощ и ден
по разбити тротоари
в смърдящи таксита
пияна
напушена
или съвсем трезва
влюбена
развълнувана
тъжна
с последните влакове
с последните мисли
или без
мисли
тревожна
очакваща
плачеща
луда
може би понякога
дори малко красива
може би понякога...
дори малко смела
или по-скоро объркана
вървях
и нямаше преди и след

и толкова ми липсваше...
колкото липсва живота

и толкова искаща
толкова болезнено искаща
теб теб теб теб теб
ТЕБ, глупако

и не се приближавах изобщо
дори на милиметър не се
приближавах
а краката, и мозъка,
и нервите, и мечтите
и всичко болеше
пищеше в истерия
и само си говореше
и правеше каквото си иска

светът загуби жалките си очертания
и друг свят ме посрещна
влетя, налетя, долетя
изрита ме силно
крещя
остави ми болка
взе си любов
като всяка такава
изгубена някъде
тайно презряна
захвърлена
но незнайно как цяла
съвършена и цяла
и някак есенно млечно бяла
...



Тагове:   хаха,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wine - далеч от нас отлитнаха вселените
27.06.2011 07:36
бяхме толкова малки
аз ти вярвах.
на всички думи,
искрени и жалки.
обагрени с несбъднати копнежи
и сънища за минало
и за летежи.
скръбта за мъртвите
се чувства често
повтаря се, но е моментна.
а тази -за близкия приятел, който вече е далеч и някак чужд-
е остра, безднадежна, ала не и мимолетна.
и някога, когато спомените те обгърнат
болезнени, крехки, като в дрипи
сети се, моля, че
част от тебе
в мене бори се
и е сияйна като крипта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ledzeppelin
Категория: Други
Прочетен: 569260
Постинги: 316
Коментари: 528
Гласове: 2758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930