Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2008 23:08 - Бъг
Автор: ledzeppelin Категория: Други   
Прочетен: 784 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2008 21:46


Край,отказвам се от бурния живот.
Не знам защо напоследък ми е такава фикс идея да се отказвам от разни неща.Дори не го правя съзнателно.Ала съзнателно започвам да намирам все повече недостатъци у хората около мен.Ами ако ми стане навик да се отказвам от хубавите неща?На моменти почти се срамувам.Викам си,не е прилично човек да е толкова щастлив.И то не е точно щастие,звучи прекалено съдбовно и патетично.Просто невъобразим кеф изпитвам.А и кеф не е,защото не е достатъчно духовно извисена дума.Обаче се терзая от едни такива ..мисли.Кога съм искала аз стабилни /забележете само!/ приятели.

И така.Запитах се какво искам от приятелите си.Всъщност се запитах чак след като започнах да си отговарям на ум ..

1. Да са невъобразими щураци,които винаги да ми се връзват на акъла и да си правим лудниците заедно.
2.Да са безгрижни и да имат чувство за хумор.Може и да не са чак толкова оригинални,но поне да осъзнават,че не са.Опцията за самоиронизиране е предимство.
3.В същото време да могат да са адски сериозни и непоклатими,когато имам нужда от това.
4.Да могат да изпадат в онова особено настроение,при наличието на което са груби и незаинтересовани дори към приятелите си.Агресивни и друсани.Не с наркотици,с настроения и цветове.
5.Да могат да изпадат и в онова състояние,при което си пускат Пинк Флойд или Дорс или нещо подобно и зациклят,зяпайки безкрайно дълго в една точка.
6.Също така да са влюбени в Dire Straits и Led Zeppelin,но когато им се дослуша Слави Трифонов,Веселин Маринов,Тони Димитрова или Богдана Карадочева да не се срамуват да го споделят с всички.
7.Трябва да могат и да изпадат в състояние на налудничав екстаз.Да правят неща като това да танцуват из парка в дъжда,надули Beatles на маХ.
8.Да са заинтересовани от мен,когато имам нужда,но и да разбират от намеци.Не е готино след като телефонът ти е бил изключен три седмици след това като го включиш тия сектанти от М Тел да те побъркат с смс-и,кой и кога те бил търсил..
9.Да могат да се забавляват достатъчно добре и без да пият и пушат.Да са готови да се мотаят цял ден по жегата и то без една стотинка в джоба.Да се впускат в приключения като целене с балони пълни с вода ..но в същото време да са готови винаги за алкохолни подвизи.
10.Ако са момчета да са високи и тъмнокоси,винаги готови за един заздравяващ приятелството секс.А ако са момичета-да не са лесбийки!
11.Да ми издържат мрънканиците за това и онова,когато ми дойде в повече и да ме разбират,когато избухвам без причина./видима/ Но все пак те не трябва да ми досаждат като се оплакват от техните проблеми,нито пък да ми викат на главата,само защото нещо не са на кеф.
12.Трябва винаги да имат предвид моята лесно ранима душевност и крехка вътрешна хармония и да не ми развалят деня като ми откажат 20-те лева,които съм поискала на заем!
13.Да не се опитват да се разпореждат,защото много се дразня!А щом кажа,че не ми се стои в парка значи просто не ми се стои в парка!
14.Да са готови винаги да обсъдят някоя жизнено важна философска тема!И то в продължение на поне час и половина.
15.И когато надувам като малко дете значи просто ми се плаче!Няма нужда да ме питат "Какво ти е?" и да се правят,че ги интересува!Все едно могат да помогнат!
16.Да не ме сватосват с разни "убавци!Кога ще разберат,че мен в тоя живот само секса ме интересува.И каква им е ползата на тях да имам връзки като знаят след това какво става-нещастна любов и прочее простотии.
17.Никога ама НИКОГА да не ми закриват очите и да казват "Познай кой е!" ...
18.Да не ме питат "Имаш ли скайп",щото подивявам!
19.Да обичат да пътуват на стоп,да спят по палатки,да ползват безплатни таксита и др.
20.Да обичат шкембе-чорба!То след един приличен запой ако няма с кого да изядеш с кеф едно шкембе...заеби тая работа ..
21.Да са готови да прекарат 3-4 месеца на място само с един магазин,в който се продава лимонада,салам и Зайо Байо с лук и на което бойлера е с дърва.

Ии...май това е.
Ако се сетя още нещо ще добавя.

А да! Никога да не ме питат дали си нося зарядно за Нокиа еди-кой-си-модел.Аз си нося телефона,а не зарядното.А и откъде накъде ще си нося зарядно за друг модел телефон?!? ..


Тагове:   бъг,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wine - ". . нито пък да ми викат на г...
27.06.2008 04:29
"..нито пък да ми викат на главата,само защото нещо не са на кеф."
ами аз.. таковата де.
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ledzeppelin
Категория: Други
Прочетен: 569326
Постинги: 316
Коментари: 528
Гласове: 2758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930