Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2008 13:25 - На моята илюзия
Автор: ledzeppelin Категория: Други   
Прочетен: 742 Коментари: 0 Гласове:
0



Искам стих за тебе да напиша
малко непохватен,леко смешен
много рошав,приказлив,разсеян
на поглед пръв обикновен
и някак си така обикновено се обикнахме
ала криехме светулки милиони 
в нашите сърца на абсолютно луди
а ти си толкова добър,направо част от мен
и всичко с тебе бяхме
колко лесно е да си намериш светлина
и как е сладко да се влюбиш в грях
хипари-смотани,безгрижни,откачени
мой по детски щур глупако
ти ли ме научи пак да се засмивам
ти ли ми припомни песен
с тебе ли танцувахме безкрайно под дъжда
от захарен памук ми прилоша
от шарени бонбони и сапунени мехури
засияват с блясъка на моето горчиво "да"
плахо обещахме си надежда 
целувам те набързо в тъмнината
и не вярвам в теб,не вярвам
но се спасявам и това ми стига
заедно ще закопнеем,хвани ме за ръка
искам да е простичко съвсем
буболечки пурпурни и златни
смарагдовозелени
еликсир на щастието
вълшебно кенгуру и три желания
билет за кино,пейка
блудкаво е всяко съвършенство
обсебил ме е дързък поглед
изумителна опасност съхранил във себе си
казвам си "по дяволите"
намигам ти,отивам си
и чакам да те видя пак ...



Тагове:   Моята,   илюзия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ledzeppelin
Категория: Други
Прочетен: 569163
Постинги: 316
Коментари: 528
Гласове: 2758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930