Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2008 20:48 - Един от многото
Автор: ledzeppelin Категория: Други   
Прочетен: 1298 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 12.08.2008 20:53


Джими Хендрикс отива към хладилника,за да прибере нещо си.
Тениската е експресна доставка от Чехия.Донесена от приятелка на познат.Но е прекрасна.И е правена в Мексико или поне така пише на етикета.Мъдри се и многозначителния надпис Heavy Cotton.

Повечето филми,които представят дрогата /и по-специално хероина/ правят едно голямо и предпазливо заобикаляне около темата "какво е дрогата?".

Общо взето се тръби безсмислено,че наркоманите са измет/макар понякога да биват гледани с особен вид погнусено и криворазбрано състрадание/,че наркотиците са смъртоносни /сред средностатистическия български тийнейджър се шири мнението,че ако пушиш трева ще умреш/,което е абсолютно повърхностно и неприемливо.Не им дават правото да отговорят на мълчаливите и обвинителни въпроси.Отговарят вместо тях.

Кой съм аз?Кои са приятелите ми?Кои са родителите ми?Добър ли съм?Мога ли да се справя?Мога ли да спра да мисля за това?Имам ли други интереси?Защо се друсам - защото е хубаво или защото съм страхливо копеле? ... И все в тоя дух.

Идва объркването,затъването.Безсънните нощи и трескавите мисли.Безрезултатното "отказване",което се е състояло толкова много пъти,че е заприличало на перфектно оттрениран сценарий за възкресение на душата и измиване на ръцете.

Не.Не ги съжалявам или защитавам.Не им съчувстам,не ги обвинявам.
Безразлични са ми.Но този страх?Не минаваш вечер по тъмна улица,защото може да има наркомани.Виждаш спринцовка някъде и цъкаш с език.Само че аз знам какво е да се страхуваш от всички хора,така както те се страхуват от теб.Те са в автобуса,по пейките - навсякъде.Пречат ти,досаждат ти,страх те е,но какво можеш да направиш,нали си шибан наркоман?

Той е наркоман.
А тя е дебела.
Оная има пъпки.
Другата е силно гримирана.
Има ужасен характер.
Няма чувство за хумор.

Прилошава ми от дребнавост.
Те са наркомани,защото така им харесва,хубаво им е.
Защото за нищо друго не ги бива и с каквото и да се захванат,се оказва провал.
Защото са били разочаровани от нещо.
Или са били принудени.

Те са поредното общество.
Както пънкарите и данъкоплатците.
Ако повече хора признаваха пред себе си какви са,щеше да е много по-лесно.По-простичко - без преструвки,с някакъв странен и неуловим,но дълбок смисъл.




Тагове:   многото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Поздравявам те с песента от посл...
12.08.2008 23:12
Поздравявам те с песента от последния си постинг. Надявам се че харесваш Пърпъл...
цитирай
2. wine - Ех,
13.08.2008 19:40
и ти спря да лудееш по наркомански струва ми се.. не е, че "от тревата се умира", а " гъзарско е да пушиш, точно, защото хората мислят, че се умира". и такива ти ми лайна :) до скоро, мила.
цитирай
3. ledzeppelin - Не,не ..
14.08.2008 10:49
хората не МИСЛЯТ!
Да мислиш или да гледаш телевизия - това е въпросът!
цитирай
4. wine - Добре, в такъв случай просто са ф...
15.08.2008 16:22
Добре, в такъв случай просто са филмирани, че се умира.. или са телевизирани пхаха.
има ли такова всъщност въ. пхаха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ledzeppelin
Категория: Други
Прочетен: 569062
Постинги: 316
Коментари: 528
Гласове: 2758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930