Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2013 13:23 - НЕ!
Автор: ledzeppelin Категория: Други   
Прочетен: 8957 Коментари: 1 Гласове:
3



НЕ НА ОКУПАЦИЯТА НА СУ!

Скъпи колеги, които сте решили, че можете да превземете правото на всички нас да се ползваме от институцията на университета, вземете се в ръце! Уж се имате за млади и умни хора, а се държите като олигофрени! Преди малко ходих до университета, едва се добрах до Отдел студенти, за да си подам молбата за държавния изпит! Библиотеките са затворени и не могат да се ползват! Някакъв палячо ми седи на входа и предявява претенции да ми проверява студентската книжка! Безумие!!! Като искате да протестирате ходете на улицата, блокирайте нещо друго, а не мястото, където хората отиват, за да се учат! И недейте да излизате с номера, че можело учебните занятия да се прехвърлят в сградите на други факултети, защото сами знаете (може би, ако изобщо някои от вас се интересуват от лекциите си) колко трудно се съставя програмата, как всеки един килер и гълъбарник е зает по всяко време, да се преразпределят толкова часове, студенти и преподаватели е невъзможно! Нито пък е възможно да се отучва, защото има програми от по 12 часа лекции, тези хора как ще си наваксат?! Освен след това и по цяла нощ да стоят, за да си отучват?! За това, което правите има само една дума - БЕЗОБРАЗИЕ!!!



Тагове:   окупация,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zzz65 - аз не съм студент нито съм със више ...
11.02.2016 18:53
аз не съм студент нито съм със више образование ...но съм напълно съгласен със вас..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ledzeppelin
Категория: Други
Прочетен: 568839
Постинги: 316
Коментари: 528
Гласове: 2758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930