Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2008 19:59 - Сигнал
Автор: ledzeppelin Категория: Други   
Прочетен: 2068 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отново залитам шеметно.

Пак съм в някаква дупка,всичко се връща.
Но този път съм решила да не се опитвам да се чувствам добре,защото няма да мога да разбера какво се крие в тъмнината.Уморена съм.И ужасно безпътна.Не мога вече да се върна в това мое приказно минало.Това е все едно да искаш да си откривател,а някой да ти се изсмее и да ти каже,че всичко вече е намерено.

Изгуби се моя масленозелен Мустанг модел "64 година.
Изгуби се и изкривената американска мечта-лъскава и отблъскваща и все пак развратна и свободна.Вървя замаяна из кварталните улички пропити с дим и суета.Към нищо не се стремя,а всички искат от мен да избера посока.Аз съм просто едно дете,едно мъничко дете всред неизмеримия бяс на живота.Никога нищо не съм желала да притежавам,нещо съм сбъркана.Та нали притежанието движи света и хората?

Идва лятото със слънце и мечти,а на мен ми се плаче.
Плаче ми се,защото не зная на къде да вървя и към какво да се стремя.
Плаче ми се,защото искам на някого да му пука.

Признавам си,понякога много ме е страх.Понякога се случват едни такива малки неща,които дори не си спомняш,но те спират с обвинителния си поглед.И от време на време започваш да се чудиш дали си достатъчно добър,дали си валиден за света изобщо.Понякога се обръщам след някоя елегантна дама,а след това поглеждам и себе си и се питам дали не трябва да съм като нея,кога ще порасна?А после си казвам,че има и по-пропаднали хора от мен,махвам с ръка и всичко тръгва по старому.Може би просто съм нерешителна или пък трябва да спра да си задавам въпроси и да се приема-каквато съм.А аз съм непоправима.

Да те жадувам аз,да те жадувам
а ти все повече да се отдалечаваш
и аз все повече да съм виновен
това е толкова недопустимо..

Ха-ха.Да,може и да е недопустимо.
Ама никой не се интересува.Просто си сам.Ей така,сам.И накрая се стопяват не само китарите-стопява се увереността,вярата,мечтите,желанието за живот.Всичко се топи,изкривявайки се,а ти тичаш ту на една страна ту на друга и се опитваш да спасиш всичко и всички.Както Том се опитва да хване всички чинии,когато Джери ги събори.
Не зная.Толкова съм тъжна,че дори не мога да следя мисълта си.Съжалявам.За всичко.

За всичко съжалявам...



Тагове:   сигнал,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - . . . . . . . твоите думи. . . все едно ...
12.04.2008 21:35
.......твоите думи...все едно бяха написани за моето състояние!...а как искам да се събудя за пролетта....!Ей....дай да се усмихнем, а?;-)
цитирай
2. ahmeddogan - баси
12.04.2008 23:37
колко са порастнали тинейджърите:))
цитирай
3. анонимен - Уви, това са тежките последствия
13.04.2008 10:23
от голямата ядрена авария в Чернобил през 1986 г.
цитирай
4. ledzeppelin - жертвите..
13.04.2008 15:44
..не винаги са жертви.
цитирай
5. wine - Ловеч, here i come :). . ох. Не знам. и ...
14.04.2008 21:28
Ловеч, here i come :)
..
ох.
Не знам.
и аз не знам вече.
ама нищичко не зная.
Юли.
теб ти говори за изпити, нали, мен за актьори.
ха.
Обаче твърде много ленти въртим едновременно, едноактова пиеса искам.
глупости ти пиша, ти ще си ги разбереш.
ама.. безпътна.
че кой е пътен.
(:
или попътен.
само вятъра..?
free as the wind.
глупости пак.
ръся и не спирам.
в такт..
бля.
някой да ми забие един шамар, Бе, брат.
така добре ще е.
(:
хм.
само усмивки,ей.. и във вторник
сме на театър, ще забравиш, нали. или няма да се сетиш.
..
не е много, просто е невъзможно.
искам долче и габана.
и двама във леглото
по пижама..
бахти лайната.
и мерСедес искам :)
и .. и.
Все едно.
Сталин е мъртъв.
(:
от х.
цитирай
6. ledzeppelin - Абе ей! Асене..
14.04.2008 22:44
..какви ми ги говориш сега :Р
И какво ТОЧНО имаш предвид с актьорИ?! (:
Пътен е този чийто път толкова ясно личи,че той дори и да иска няма възможността да не го следва.Но предполагам аз не ставам за тия неща.Както и да е..ще говорим.Не съм забравила за театрото. (:
цитирай
7. wine - Бръм под актьори обръщам в значение ...
15.04.2008 16:37
Бръм под актьори обръщам в значение на зарибявки, актьорче, месец летен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ledzeppelin
Категория: Други
Прочетен: 564643
Постинги: 316
Коментари: 528
Гласове: 2758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031